Panama #3

A je tady poslední díl z návštěvy tohoto překrásného středoamerického státu. 
Z Gamboi jsme se přemístili do resortu u pobřeží, kde jsme se konečně trochu zchladili a i dopřáli si takovou "klasickou" resortovou dovolenou na čtyři dny. 
Aby si i nejmladší člen výpravy užil čvachtání u vody. 

Pávy a gekony jste mohli obdivovat na každém kroku. Jelikož byli ochočení, nenechali se rušit při focení a mohla jsem k nim přijít blízko. Cedulky v zahradách pouze hosty poučovaly o tom, že se jich nemají dotýkat a krmit. 


Tuhle ikonickou mapu Panamy jsem objevila v baru u recepce - tohle nešlo nevyfotit. 


Jeden den jsme se i vypravili mimo resort do nákupního střediska. Odešla jsem s malým batohem s roztomilým motivem hlavy kočky a tričkem. Potom jsem hlídala bráchu, který jako každé malé dítě, na nakupování moc není. Tak jsem ho posadila na kolotoč.


A tady je brácha v plné akci. Foceno z dálky, protože jinak by na mě vychrstl vodu.



Pláž se jenom hemžila mušličkami. Jednu jsem si odnesla a mám vystavenou na poličce. Má na sobě zajímavou kresbu, která mi připomíná hlavu jelena. 



A tady můžete vidět, jak roste kešu. Přináším vám nový objev světa: kešu není ořech, ale část plodu, který se stává jedlím až po tepelném zpracování. 

Tak to by bylo všechno z panamské krajiny :) 




Komentáře

  1. Wau, ty mušle, to je nádhera! Na to, jak vypadá kešu před zpracováním jsem přišla asi před rokem a taky jsem měla pocit, že jsem právě objevila Ameriku ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky