Panenský týnec

Už dlouho jsem plánovala navštívit pár energeticky zajímavých míst u nás v Česku. Jak jistě víte, miluji cestování a mám už toho dost procestováno: nejen Čechy, ale i zahraničí, i když mi toho stále spousta chybí a nejraději bych vedla nomádský život, abych to všechno stihla :)

Takže jsem byla velmi ráda, že jsem si mohla pomyslně odškrtnout z mého listu toto místo, o kterém se toho v poslední době hodně mluví jako o léčivém místu se silnými energiemi.

Konkrétně se jedná o nedostavěný (z důvodů husitských válek) gotický chrám Panny Marie. Kolem jeho založení panuje spousta legend a dohadů, jak to vlastně vůbec bylo: nejzajímavější mi připadá legenda spojující toto místo se svatou Anežkou Českou, jejíž ostatky zde mají prý být uloženy. Prý se tu také potlouká duch Plichty ze Žerotína (slavný bojovník ve službách Jana Lucemburského).

Pár mnichů se pokoušelo chrám dostavit, vždy ale z plánů sešlo a zbudovala se pouze kaple či věž nebo se založil hřbitov.

Dnes se na toto místo sjíždí opravdu spousta lidí a čerpají energii. Masově. Na internetu jsem s prohlížela nádherné fotky chrámu uprostřed zarostlé zeleně, ale realita mě zklamala. Hned poblíž se nachází restaurace, kde lidi popíjejí; malé hřiště pro děti... Takže klid tam moc na čerpání, léčení a vnímání energií není.

Přesto se mi povedlo cosi zachytit bez bot a vysondovat energeticky zajímavá místa. A zjistila jsem zajímavé věci.
Správně jsem určila ono nejvíce léčivé místo ve středu, energie proudící ze země má opravdu grády: vlní se a rozšiřuje se do prostoru kruhy a spirálami. Pulzuje zelenou a modrou a žlutou.

Co mne však překvapilo bylo to, že u zdi z vnější strany jsem zachytila silně destruktivní pás, který celkovou energii místa narušoval, takže se léčivé místo projevovalo cca na pouhých 80 %.

Týnec byl tedy pro mne trochu zklamáním, i když jsem už dopředu tušila, že se nebude jednat o čisté místo, jelikož intuice mi cosi našeptávala. A ta se nikdy nemýlí :)



S kamarádem jsme se potom trochu spravili procházkou a touláním po městě Louny, které se chlubí krásnou historickou kavárnou-kinem a parkem, čajovnou a vegetariánskou restaurací. A samozřejmě historickým jádrem v renesančním stylu a majestátními hradbami. Jen už město začíná naneštěstí trochu upadat... No jo, kdyby ta slavná EU dávala spíše peníze na udržení turisticky zajímavých historických míst, které stojí za to a ne na nějaké nesmyslné projekty...



Doporučuji za sebe ubytování v penzionu Staré Louny. Moderní, čisté, cenově velmi příznivé, výborná lokalita...

Ráda bych ještě tento rok prozkoumala hrad Sovinec, abych vycítila i tamější energie: intuice mi napovídá, že i tam se bude jednat o zajímavou směsku, tak snad se podaří.

A co vy, byly jste v Týnci? Nebo se teprve chystáte? Znáte podobné energetické, léčivé místo? Podělte se o to v komentářích :)


Komentáře

  1. Minimálne mesto a ubytovanie vyzerajú pekne :)
    Čo sa ostatného týka, nevyhľadávam miesta podľa energie...Nie som v tomto nejako extra vnímavá, jednoducho rozlišujem, či sa na danom mieste cítim dobre alebo nie. Tiež veľmi rada cestujem a destinácie volím skôr podľa toho, čo chcem vidieť. Keď som bez energie, alebo sa cítim zle, vždy bežím do prírody, myslím, že to je univerzálny všeliek pre každého :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky